به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    اگر می خواهید برای مدتی فرار کنید از زندگی، طیف گسترده ای از گزینه ها - از طعم و مزه به ریشه های کت و شلوار - برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. با این حال، تعداد کمی از آنها می توانند بازی های ویدئویی و سطح غوطه وری را که می توانند به فرار شما اضافه کنند مطابقت دهند. هیچ سوالی وجود ندارد که یک بازی ویدئویی بسته به فرد ممکن است اعتیاد آور باشد - حتی خطرناک است. اما این تنها فرد نیست. در حقیقت، طراحان بازی با آن کارهای زیادی دارند. در این مقاله، ما به پنج تکنیک که برای حفظ بازی شما استفاده می کنند نگاه می کنیم.


    غوطه وری
    طراحان بازی های ویدئویی وقت زیادی را صرف ایجاد تجربه ی بازی می کنند. این به این معنی است که طراحان بازی در تلاش برای ایجاد یک محیط کامل با استفاده از صدا و تصویر، و سپس حفظ آن محیط سازگار است. سخت افزار پشت بازی ها به نقطه ای تبدیل شده است که ابرها به طرز شگفت انگیزی در سراسر آسمان حرکت می کنند، همانند یک نسیم آرام، شیب چمن را می چرخاند، در حالی که یک موسیقی متن صدایی از باد را می دهد که به حرکت می انجامد.

    این نوع انطباق ممکن است به نظر فوق و فراتر از آن ظاهر شود، اما شما فقط باید یوتیوب را بررسی کنید تا بتوانید مشکلات را حل کنید که توسعه دهندگان از دست داده اند - شخصیت های هوش مصنوعی در یک حرکت، یک قطعه پرش از چشم انداز و غیره گیر افتاده اند - نگه داشتن پارسه در خط داستان. جهان کامل تر است، هرچه سریعتر به آن دست پیدا کنید و با شخصیت و تلاش خود در آن جهان، شناسایی کنید. بنابراین غوطه وری، ابزار اصلی است که بسیاری از بازی های گودبرداری را استخدام می کند. اما رویکرد دیگری وجود دارد.

    تحریک

    چه چیزی خوب است که از واقعیت فرار کنی، اگر آنچه را که از آن فرار میکنی، حداقل از واقعیت کمی بهتر نیست؟ برخی از بازی های ویدئویی کمتر بر روی تیغه چمن و بیشتر بر روی انفجار پر می شود، ترکیب فوق العاده و حرکت های ویژه هیجان انگیز تمرکز است. مبارزه با بازی ها، ضرب المثلی ها و سایر بازی های ویدئویی که برای بازی دو نفره در نظر گرفته شده است، به شدت بر فاکتور واو تاثیر می گذارد تا شما را مجددا بازگرداند.

    بر خلاف بازی های تک باز در جهان بازی ها یا MMORPG ها، بازی های ویدئویی بر اساس فاکتور جذاب نیازی نیست / می خواهید ساعت ها را صرف بازی کنید - اما آنها می خواهند شما را انتخاب کنید تا نسخه بعدی را با دوستان خود بازی کنید. این دلیل این است که آنها تمرکز خود را بر لذت کوتاه مدت با ارائه گرافیک بیش از حد بالا و اساسی (اما اعتیاد آور) گیم پلی بازی فوق العاده است. Nintendo Wii یکی از پیشگامان این بازی بود و چند عنوان برتر را معرفی کرد که در حدود دو تا چهار نفر بر روی آن مبارزه میکردند، تمرکز خود را بر روی سرگرمی و گیم پلی به جای واقعیت و غوطه وری.


    پیشرفت
    هنگامی که آن را به درستی به آن می آید، ما عاشق احساس مانند ما پیش رویم. این احساس بسیار قدرتمند است (و در دنیای واقعی بسیار نادر است) که طراحان بازی در هر بازی تقریبا در هر بازی، بدون در نظر گرفتن سبک، شامل عناصر پیشرفت هستند. با این حال، بازی هایی که بیشتر به پیشرفت تکیه می کنند، بازی های RPG هستند. در واقع، بسیاری از گیمرها ساعت ها را صرف کشتن همان زیرمجموعه دشمنان می کنند تا سطح و توانایی ها را به دست آورند، به طوری که آنها می توانند در تلاش به جلو حرکت کنند و حتی دشمنان بیشتری را بکشند.

    هنگامی که یک بازیگر مجبور به بازی کردن یک بازی می شود، زمان لازم برای پیشرفت، مخصوصا با MMORPG ها، افزایش می یابد، جایی که یک بازیکن می تواند از طریق چند ساعت اول به راحتی برسد. سپس، بازی یک گسترش را معرفی می کند. بنابراين، نقاط مورد نياز براي پرش از سطح 10 به سطح 20، از جمله مقادير بسيار سنگين تر از سطح 1 تا 10، شامل مي شوند. دستاوردهای پراکنده باعث می شود که پارسه بیشتر آنها را ارزش گذاری کند، و طراحان بازی این را می دانند. مانند فیلم، انتظارات ما از طول بازی افزایش یافته است - کمتر از 20 ساعت زمان بسیار کوتاهی برای RPG می شود. یک راه آسان برای تحقق این انتظار بدون داشتن یک بازی، پیشرفت به طور پیوسته طول می کشد، و مجبور کردن بازیکن برای خرج کردن زمان بیشتری لازم است. بسیاری از بازیکنان این را یک حرکت ارزان در بخش طراحان بازی می دانند، به طوری که آنها یک تکنیک مرتبط با آن را برای کمک به کاهش سرعت پیشرفت ایجاد کرده اند: برنامه پاداش.

    برنامه های پاداش
    پیشرفت از طریق سطوح و توانایی های جدید که با آن همراه است، بخشی از برنامه پاداش کل بازی های ویدئویی است. با این وجود، طراحان بازی دارای مزایایی هستند که مستقل از پیشرفت هستند. واضح ترین آن، ارز طلا یا جهان است که می تواند برای خرید اقلام ساخته شود، اما همچنین ماموریت های جانبی، اقلام مخفی و بسیاری از پاداش های دیگر که بازیکن می تواند بدون پیشرفت در بازی وجود داشته باشد وجود دارد.

    اگر می خواهید برای مدتی فرار کنید از زندگی، طیف گسترده ای از گزینه ها - از طعم و مزه به ریشه های کت و شلوار - برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. با این حال، تعداد کمی از آنها می توانند بازی های ویدئویی و سطح غوطه وری را که می توانند به فرار شما اضافه کنند مطابقت دهند. هیچ سوالی وجود ندارد که یک بازی ویدئویی بسته به فرد ممکن است اعتیاد آور باشد - حتی خطرناک است. اما این تنها فرد نیست. در حقیقت، طراحان بازی با آن کارهای زیادی دارند. در این مقاله، ما به پنج تکنیک که برای حفظ بازی شما استفاده می کنند نگاه می کنیم.

    عادلانه
    شاید واضح ترین رویکرد روان شناختی که بازی های ویدئویی از آن استفاده می کنند، جذابیتی برای تمایل ما به داشتن معنی جهان و پیروی از برخی قوانین اساسی است. در یک بازی ویدئویی، بین تلاش و پاداش رابطه مستقیم وجود دارد. اگر شما به اندازه کافی بازی می کنید، سطوح را به دست می آورید یا تکنیک های مورد نیاز برای تکمیل بیشتر بازی ها را به دست می آورید و امیدوارم لذت ببرید. در هر سبک، بازیکن اول، با یک بازی که در ابتدا به نفع او است، ارائه می شود و مشکل تر می شود، اما همچنان ادامه می یابد. حتی بازی های مبارزه ای هم تلاش می کنند که متعادل شوند تا هیچ یک از شخصیت ها بتوانند بر دیگران غلبه کنند. جهانی که در آن شما به خوبی برای انجام کاری که از آن لذت می برید پاداش می دهید.

    نتیجه
    این ناسازگاری است که با این تکنیک های تکنیک طراحی آشنا شوید. برای اکثر بازیگران، طراحان بازی آنها را به کار می گیرند تا بازی را برای gamer لذت بخش تر کنند. طراحان بازی آگاهانه به دنبال راهی برای ایجاد بازی های خود را مجذوب کننده و سرگرم کننده، در نتیجه آنها را بیشتر اعتیاد آور است. اما، در نهایت، این بازیگر است که قلاب می شود و به یک عنوان خاص یا دنیای آنلاین وابسته می شود. اگر پیشرفت، برنامه پاداش، شیفتگی، غواصی یا انصاف در بازی وجود نداشته باشد، مردم می توانند مکان دیگری را برای فرار از واقعیت پیدا کنند، چه به یک کتاب خوب یا یک کازینو تمام شبانه. به این ترتیب، به این ترتیب، شاید تشویق مردم برای ادامه بازی بدترین چیز در جهان نیست.

    admin
    پنجشنبه 15 آذر 1397 - 17:15
    بازدید : 321
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 138
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه