به سایت ما خوش آمدید . امیدوارم لحظات خوشی را درسایت ما سپری نمایید .

خوش آمدید

مکان تبلیغات شما

امکانات وب

پر مخاطب ها

    عضویت

    نام کاربري :
    رمز عبور :

    همه رویاهایتان راجع به ضربه زدن به آن جکپات بزرگ: یک برنامه فوق العاده محبوب است، بازی بسیار اعتیاد آور است که بچه ها و والدین در مورد زمان بازی، وبلاگ با هزاران نفر از پیروان منظم یا وب سایت که هر روز میلیون ها بازدید کننده را دریافت می کند، مبارزه می کنند. مردم در حال حاضر در پرندگان عصبانی و Pinterest نگاه می کنند و فرض می کنند که مردم پشت سرشان موفق به شان یک شبه بوده اند، که از نا آشنا به سوپر استار تکنولوژی رسیده است.

    اما آیا شما در مورد برنامه نویسان صحبت می کنید که توسط سرمایه داران سرمایه گذاری یا ستاره های پرتابل اینترنت متوجه می شوند، در اینجا حقیقت است: داستان های موفقیت شغلی وجود ندارد.

    اجازه دهید فقط در مورد یک چیز روشن بمانیم: شکست خوردن. اما از آنجایی که اجتناب ناپذیر است، آن را فرصتی برای یادگیری، یادگیری به شکست در کمتر و در نهایت، موفق. این درس ها را از برخی از بزرگترین شرکت های فناوری جهان بررسی کنید. آنها درس های این درس را به سختی آموختند، بنابراین شاید شما مجبور نباشید.
    Rovio: سعی کنید دوباره امتحان کنید
    بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند که Rovio Entertainment، توسعه دهنده بازی ویدیویی Finish و خالق پرندگان عصبانی، یک موفقیت یکروزه بود. در واقع، پرندگان عصبانی بازی 52 توسط شرکت سازنده نرم افزار راه اندازی شد. در حقیقت، این شرکت بیش از هشت سال در بازی های دیگر کار می کرد - و نه یکی از آنها بزرگ شده بود. ممکن است شما در مورد "Need for Speed ​​Carbon"، "Collapse Chaos" و "Darkest Fear" شنیده باشید یا حتی بازی کرده باشید، اما حتی اینها برندگان بزرگ نبودند.

    حتی زمانی که "پرندگان عصبانی" آزاد شدند، سه ماه اول برای Rovio آزاردهنده بود. اما این شرکت همچنان مشغول به کار است تا زمانی که این بازی فجیع به پایان برسد - زمان بزرگی است. در ماه مارس سال 2011، رویو اعلام کرد که مبلغ 42 میلیون دلار دریافت کرده است. این شرکت همچنین محصولات "پرندگان عصبانی" را از جمله تی شرت و اسباب بازی های پر شده پرتاب کرد. در سال 2012، فضای پرندگان عصبانی پرطرفدارترین بازی موبایل در تمام دوران بود که در 35 روز اول پس از انتشار آن، بیش از 50 میلیون بار بارگیری شد.

    درس: توسعه یک محصول ضربه شامل ترکیبی از درخشش و موفقیت ناپایدار است. احتمالا این است که Rovio چند چیز را در توسعه 51 بازی دیگر که قبل از پرندگان «Angry Birds» منتشر کرد، یادآور شد که در نهایت به شرکت کمک کرد تا یک بازی را ایجاد کند که ترکیبی مناسب از اعتیاد خنده دار، عجیب و غریب و ساده بود. (در مورد ترکیب عواملی که باعث می شود بازی های ویدئویی موفق در 5 ترفند روانشناسی که از بازی های ویدئویی برای ادامه بازی استفاده می کنید بیشتر بدانید.)
    یوتیوب: محبوب این همان سودآور نیست
    بیش از شش سال پیش، یوتیوب سرفصل های خود را هنگامی که توسط گوگل جستجو غول پیکر برای سهام 1.65 میلیارد دلار جریمه شد، خریداری کرد. با این حال، مشخص شد که حتی با گوگل در کنار هم، یوتیوب فقط پول نداشت.

    در آن زمان، گوگل تقریبا همه چیز را برای استفاده از ترافیک بالا در YouTube مورد تقاضا قرار داد. همانطور که معلوم شد، یک چیز خوب است که گوگل متوقف کردن جستجوی گزینه ها را پیدا نکند تا سیستم پیدا کند که کار کند.

    شرکای حق بیمه و یا کسانی که ویدیوهای تجاری را آپلود می کنند، به زودی در YouTube نمایش داده می شوند. به عنوان مثال، موسیقی وارنر و سونی به YouTube برای میزبانی ویدیوهای موسیقی خود پرداخت می کنند

    طبق گفته Fool.com، شرکای حقوقی می توانند ویدیوهای طولانی بدون محدودیت آپلود آپلود کنند و امکان آپلود فیلم های کامل را فراهم کنند.

    به دلیل هجوم محتوای تولید شده توسط کاربر و تجاری، تبلیغ کنندگان به زودی در حال ضربه زدن به درب بود. گوگل اعلام کرده است که از سال 2012، 98 آگهی برتر از 100 آگهی دهنده، کمپین های تبلیغاتی را در YouTube اجرا کرده اند.

    درس: هنگامی که به اینترنت می آید، آن را به محبوبیت می دهد، اما برای اطمینان از سودآوری، همیشه به اندازه کافی نیست. در مورد یوتیوب، استقامت و بی نظیری سایت را به سطح بعدی آورده است. (یکی از نقاط قوت یوتیوب، فیلمهای ویروسی است. در مورد یادداشت های مبتنی بر اینترنت در مورد این موارد بیشتر بدانید.)
    آتاری: بر روی لورل های خود نشنید
    آتاری در سال 1972 تأسیس شد و به زودی بسیار موفق شد. سرانجام موفقیت این شرکت، راه اندازی کنسول بازی Atari 2600 بود که در حال حاضر بازی های کلاسیک مانند «Pac Man»، «Invaders Space» و «فرماندهی موشکی» را در میان دیگران تقویت کرده است. اما این شرکت به زودی یک اشتباه دیگر را پس از دیگری انجام داد. چرا؟ اساسا بر روی بال های محبوبیتش غرق شد و محصولات کم رنگ تولید می کرد.

    ابتدا در لیست یک بازی با نام "E.T.:The Extra Terrestrial" نام گرفت. آتاری امیدوار بود که موفقیت فیلم و شهرت خود به فروش بازی کمک کند. متأسفانه، آن را به شگفتی زندگی نمی کند - این یکی از بزرگترین شکست های بازی های ویدئویی تجاری در تاریخ بود (و بازیکنان در آن زمان آن را بدترین بازی تا کنون نامیده می شود).

    Atari همچنین هنگامی که از کنسول های جدیدی به بازار وارد شد، غافلگیر شد و دو کنسول بسیار خفیف را منتشر کرد - Atari 5200 و Atari 7800. این اشتباه توسط رقابت های شدید Sega و Nintendo بزرگ شد.

    اگر چه Atari هرگز جایگاه سابق خود را در صنعت بازی های ویدئویی به دست نیاورده است، هنوز زنده است و متعلق به Atari Interactive، یک شرکت تابعه متعلق به فرانسوی Atari SA است.

    درس: درمان نه فقط به عنوان یک موفقیت

    رویداد یک بار اما به عنوان یک روند. در دنیای سریع تکنولوژی در حال تغییر، یک شرکت تنها به عنوان آخرین محصول آن است.
    اپل: گام به دور از منطقه راحتی شما
    در سال 1996، به نظر می رسید که اپل در راه است. بدون برنامه بازاریابی و یا یک رهبر خوب در کنار هم، تمام شرکت ها کامپیوترهای گران قیمت داشتند که موفق نبودند و رقابت کمتری با آنها داشتند.

    امروز، با این حال، اپل یکی از بالاترین شرکت های ارزشمند در جهان است.

    چی شد؟

    دو چیز وجود دارد که عواید شرکت را از شکست ناپذیر به تبدیل شدن به یکی از موفق ترین شرکت های جهان مشخص می کند. یکی از بازگشت استیو جابز، بنیانگذار آن است، که در سال 1985 استعفا داد، استعفا داد. جابز، اپل را به بازگشت به سودآوری خود با استفاده از همان اشتیاقی که در طول سال های اولیه شرکت نشان داد، به اپل واگذار کرد.

    جنبه دیگری از تغییرات این شرکت، حرکت آن به بازار دستگاه های شخصی دیجیتال بود. در حالی که اپل کامپیوتر خود را رها نکرد، متوجه شد که نمی تواند با مایکروسافت سر و کار داشته باشد. در عوض، تصمیم گرفت با یک پیکربندی دیجیتال شخصی که در نهایت شرکت مشهور را آیفون، آی پاد، آی پد ساخته بود، به یک جبهه نسبتا توسعه نیافته رسیدگی کند.

    توجه داشته باشید که این یک حرکت خطرناک برای اپل بود، زیرا این اولین شرکت غیر کامپیوتری نبود. این افتخار توسط یک خودرو الکتریکی به نام Gravenstein نامگذاری شده است. خوشبختانه برای اپل، این یک ایده پیشگامانه است که جهان بیش از آنکه آماده خرید باشد.

    شاید بزرگترین میراث استیو جابز نه تنها از لحاظ تکنیکی در تولید چیزی است که به عنوان دستگاه های بسیاری از اپل شناخته شده است، بلکه اپل همچنان به ریسک ادامه می دهد. با اطلاع از اینکه یک نفر یک پخش کننده MP3 را بر روی یک گوشی قرار می دهد، اپل اساسا کسب و کار آی پاد خود را از بین برد، زمانی که توانایی های مشابهی را برای آی فون فراهم کرد. در نتیجه توانایی خود در لبه برش، در هر روز خاص، آیفون های بیشتر از نوزادان متولد شده به فروش می رسد.

    درس: نگاهی به آنچه که کار می کند و بیشتر آن را انجام دهید. سپس در نظر بگیرید که چه چیزی کار نمی کند و به دنبال راه حل ها است، حتی اگر این بدان معنی است که دستاوردهای گذشته را از بین ببرد. (درباره اپل در ایجاد iWorld بیشتر بدانید: تاریخچه اپل.)
    در شکست
    ما می توانیم تضمین کنیم که هیچ کدام از این شرکت ها در شکست خود نشان ندادند. بله، آنها ناگزیر از اشتباهاتشان آموختند، اما متأسفانه، در این واقعیت که جهان کسب و کار منحنی یادگیری خائنانه و دردناکی را ارائه می دهد، وجود ندارد. نکته این است که بهترین شرکت ها اغلب شکست خورده اند - اغلب چندین بار - و همچنان موفق به زنده ماندن و یا حتی رونق یافتند. بنابراین یک صفحه از کتاب خود را دریافت کنید و نه تنها از اشتباهات خود یاد بگیرید - بلکه خودتان نیز هست.

    admin
    پنجشنبه 15 آذر 1397 - 17:19
    بازدید : 322
    برچسب‌ها :

    آمار سایت

    آنلاین :
    بازدید امروز :
    بازدید دیروز :
    بازدید هفته گذشته :
    بازدید ماه گذشته :
    بازدید سال گذشته :
    کل بازدید :
    تعداد کل مطالب : 138
    تعداد کل نظرات : 0

    خبرنامه